Winnie The Pooh Bear -

Doktorn!!

♥HELLO♥
alla sjucka och friska ni som är sjucka krya på er och en kram från mej och ni som har ledigt elr studiedag  
lyckoostar!men idag är jag ledig från skolan för jag ska till doktorn och titta min spräckta trumhinna. Ni kanske vill veta hur det gick till jo först så började jag och oliwer typ småbråka och då blev det kuddkrig
 och då slog han med en ganska tjock och stor kudde på mitt öra ochjag hörde typ inge på örat och det gjorde ont och de rann typ vattenså jag ringde pappa för dom a nånstans istan och då några vecker elr dagar senare åkte vi till doktorn och han tröck in den där jävla apparateni mitt öra skit långt så jag skek ju till och han sa att jag hade öroninflamastion i yttre hörselgång och vi ba aha och då fick jag någon örondropp men det tog ju bara bort öroninflamastionen men det gjorde ju ont fortfarande i örat så vi tror att det va han som tog sönder min trumhinnaoch sen fick vi åka några dagar senare till ett till sjuck hus för det gjordej u fortfarande ont och då sa hon att  min trumhinna var sönder att det var ett hål i den. Och idag har jag fått tid på ett stort sjuckhus 
på huddninge och jag ska ta med mg money och köpa kläder  och det kommer bli kul idag för jah har ledigt från skolan hela dan! bye!!♥ kommer lägga in bilder senare från min dag!!


bye kram kram! ♥


Kommentarer
Postat av: AnnaMaja

STACKARS DIG SÖTIS PÖTIS! :( <333333

2011-03-22 @ 21:06:58
URL: http://annamajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0