Winnie The Pooh Bear -

Malin!

♥Hello♥
Idag har jag varit med Malin men hon åkte precis
hem vi har gått ut med Zelma och medans vi gick
ut med henne så hade vi piknik haha vi hade med
oss typ allt chips och varm choklad oc godis och pizza
haha sen gick vi hem och jag sminkade Malin och aa sen
åkte hon hem och jag är ensam med Zelma och Mamma
kommer inte hem förs en 7 typ hon måste släppa ut hästarna
och Pappa ska också komma senare och isabelle jobbar 
 och Oliwer är i farsta med några polare och ska köpa ett
par converese t5 oliwer hans kompisare bjuder 107 kroner var
för converesen kostar 700 typ men oliwer ba neej det är för mycket 
dom ba neeej du fyller ju år han ba aha okej. Så jag är ensam hemma
men nu kommer bilder från dagen elr ja från igår också när jag var hos
doktorn! :) ♥

innan jag simnka henne elr ja haha hon hade fundaishon hihi

och efter! ♥






Love you!! ♥♥♥


                                                                    BILDER FRÅ IGÅR ♥
                                            
                                                                  Fick göra något hörseltest!
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                             vill ha skulle passa i mitt rum ;) ;) 
                                            
                                            
                                             
                                            
                                                        och senare på dagen var jag med Emma!
                                             
                                            
                                            
                                             


                                                                                       Bye Bye ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0