Winnie The Pooh Bear -

Roliga tråkiga skämt fan vad bra !!

EJOH♥
Nu rpliga skämt asso så roligt!!


alla är dumma i canada.
varför?
can-nada



Det var två gafflar som var ute och flög och så störtade en.
- Varför?
- För att inte gafflar inte kan flyga!



Det var två kor som var ute och flög och så störtade en.
- Varför?
- För att den fick en gaffel i ögat!



Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
- Men vi kan ju inte flyga!
Då sa den andra:
- Det gör inget för min pappa har en korvkiosk.



Det var en gång och den var grusad.



Det var en gång två bagare och en smet.



-Får jag kissa i ditt öra??
-Ne.
-Ok, då skiter jag i det då






- Jag har köpt en hare.
- Har du?
- Han heter göran.
- Gör han???




bye bye puss!! ♥♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0